• Wysyłka i odbiór

image

 

ODBIÓR OSOBISTY

Po odbiór osobisty po potwierdzeniu przez obsługę sklepu, zapraszamy do sklepu mieszczącego się w Przegędzy przy ul. Leszczyńskiej 46. Dla naszych Klientów jest dostępny parking przy budynku sklepu.

Przegędza, ul. Leszczyńska 46
pn-pt: 9:00-17:00

Uwaga:
Nie każdy produkt z oferty sklepu internetowego jest dostępny do odbioru w sklepie stacjonarnym będącym równocześnie punktem odbioru osobistego. Towar, który dostępny jest na miejscu oznaczony jest zdaniem "Dostępny w sklepie stacjonarnym, wysyłka natychmiastowa" znajdującym się nad ceną w karcie produktu.

ZASADY WYSYŁKI

Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DHL, ETL, FEDEX, GLS, Geis. Należną kwotę powiększoną o koszt wysyłki zamawiający wpłaca na nasz rachunek bankowy ze pomocą przelewu bankowego. Istnieje też możliwość zapłaty za towar przy odbiorze.

KOSZTY WYSYŁKI

Koszty wysyłki zostaną automatycznie wyliczone w momencie składania zamówienia i są uzależnione od formy wyboru dostawy oraz płatności. Przy każdym produkcie podane są koszty wysyłki uwzględniają one najtańszą możliwą formę wysyłki przy przedpłacie na konto. Przy składaniu zamówienia Klient może wybrać dowolną inną formę wysyłki oraz sposób płatności. Opłata za niektóre przesyłki składające się z wielu paczek może ulec zmianie niezależnie od kosztu podanego przez system. W takim wypadku Klient każdorazowo jest informowany przed realizacją zamówienia.

REALIZACJA

Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki oraz dane kontaktowe do firmy kurierskiej. W niektórych przypadkach (dotyczy jedynie paczek do 30kg), istnieje możliwość ustalenia godziny doręczenia, w tej sprawie prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem firmy kurierskiej. Jeżeli większą część dnia spędzasz w pracy, to proponujemy złożenie zamówienia na adres firmowy.

W chwili odbioru towaru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz w przypadku uszkodzenia opakowania, jej kompletności w obecności osoby dostarczającej towar. W przypadku uszkodzenia towaru lub braku wskazanego w zamówieniu produktu należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier). Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru.

PRZESYŁKI O DUŻEJ WADZE

Kurierzy dostarczając przesyłki o wadze przekraczającej 30 kg, są zobowiązani dostarczyć towar do tzw. "pierwszych drzwi". Ponieważ nie spoczywa na nich obowiązek wniesienia paczki do środka budynku czy mieszkania i nie zawsze można poprosić kuriera o taką pomoc, prosimy naszych Klientów aby byli przygotowani na samodzielny odbiór zamówienia od "pierwszych drzwi".