Silnik Loncin LC2V90FD-C wał poziomy 36,5 mm / 112 mm 999 cm3 32,64KM
Symbol: LC2V90FD-C
Cena: 5199.00
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Suma 0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Silnik Loncin LC2V90FD-C to wysokowydajna jednostka napędowa zaprojektowana do pracy w najtrudniejszych warunkach. Dwucylindrowa, czterosuwowa konstrukcja o pojemności 999 cm³ oraz mocy 32,64 KM zapewnia wyjątkową siłę, płynność pracy oraz niezawodność, której wymagają profesjonalne maszyny przemysłowe, ogrodnicze i komunalne.
Silnik wyposażony jest w poziomy wał o średnicy 36,5 mm i długości 112 mm, dzięki czemu doskonale sprawdza się jako zamiennik w wielu modelach maszyn, m.in. traktorkach ogrodowych, kosiarkach samojezdnych, zamiatarkach, rozdrabniaczach czy sprzętach budowlanych.
🔥 Moc maksymalna: 32,64 KM
🔧 Pojemność: 999 cm³
🔩 Wał poziomy:
średnica: 36,5 mm
długość: 112 mm
🧱 Dwucylindrowy silnik czterosuwowy – wysoka kultura pracy
🛠 Solidna, wzmacniana konstrukcja odporna na obciążenia i długotrwałą eksploatację
⚙️ Wydajne chłodzenie powietrzne – stabilna praca nawet przy wysokich temperaturach
⛽ Niskie zużycie paliwa w stosunku do generowanej mocy
🚜 Przystosowany do pracy w maszynach profesjonalnych
Wyjątkowo duża moc i moment obrotowy – idealny do ciężkich zastosowań
Niezawodny start i stabilna praca, nawet przy dużym obciążeniu
Wysoka trwałość podzespołów, gwarantująca długą żywotność silnika
Możliwość montażu w szerokiej gamie maszyn
Wysoka kultura pracy dzięki konstrukcji V-Twin
traktorki ogrodowe i kosiarki samojezdne
maszyny komunalne
rozdrabniacze, rębaki
zamiatarki, odśnieżarki
sprzęt budowlany i przemysłowy
maszyny specjalistyczne wymagające silników o dużej mocy
Loncin to renomowany producent silników przemysłowych, ceniony za trwałość, jakość wykonania i niezawodność. Model LC2V90FD-C to jedna z najmocniejszych jednostek w tej klasie, stworzoną z myślą o intensywnej pracy i maksymalnej wydajności.
Produkt przeznaczony wyłącznie do montażu i użytkowania przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę lub kwalifikacje techniczne.
Przed uruchomieniem silnika należy dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi oraz zasadami bezpieczeństwa producenta.
Silnik należy montować zgodnie z obowiązującymi normami i zaleceniami technicznymi – nieprawidłowy montaż może prowadzić do uszkodzeń lub wypadków.
Nie uruchamiać silnika w pomieszczeniach zamkniętych lub słabo wentylowanych — emisja spalin może prowadzić do zatrucia tlenkiem węgla.
Podczas pracy silnika należy unikać kontaktu z gorącymi elementami, ruchomymi częściami oraz układem wydechowym.
Przed każdą obsługą techniczną wyłączyć silnik i odłączyć zapłon/świecę.
Używać wyłącznie paliwa zgodnego ze specyfikacją producenta.
Zabrania się dokonywania nieautoryzowanych modyfikacji lub przeróbek silnika.