Gaźnik Loncin H200 oryginalny 170022446-0001
Symbol: 170022446-0001
Cena: 105.00
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Suma 0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Symbol: 170022446-0001
Cena: 105.00
Oryginalny gaźnik Loncin H200 to wysokiej jakości podzespół przeznaczony do silników Loncin o pojemności 196–200 cm³. Zaprojektowany przez producenta z dbałością o precyzję dozowania mieszanki paliwowo-powietrznej, gwarantuje stabilną pracę silnika, łatwy rozruch oraz optymalną moc w każdych warunkach.
Oryginalna część Loncin – pewność idealnej kompatybilności i trwałości
Nr katalogowy: 170022446-0001
Wysoka jakość wykonania – odporność na zużycie i uszkodzenia
Precyzyjna regulacja – zapewnia płynne działanie silnika
Gotowy do montażu – pasuje bezpośrednio w miejsce fabrycznego gaźnika
Silniki Loncin serii H200 oraz inne modele wyposażone w jednostki 196–200 cm³ (np. agregaty prądotwórcze, zagęszczarki, maszyny budowlane, glebogryzarki i inne urządzenia spalinowe).
Oryginalne części Loncin gwarantują pełną zgodność z fabrycznymi parametrami silnika. To pewność niezawodnej pracy, mniejszego spalania oraz długiej żywotności urządzenia.
Produkt przeznaczony jest wyłącznie do użytku zgodnie z jego oryginalnym zastosowaniem – gaźnik do silników Loncin H200 oraz kompatybilnych jednostek spalinowych.
Montaż powinien być wykonany przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje lub doświadczenie w serwisowaniu silników spalinowych.
Przed montażem należy wyłączyć urządzenie, odłączyć źródła zasilania oraz zabezpieczyć miejsce pracy.
Prace serwisowe wykonywać wyłącznie na zimnym silniku, aby uniknąć poparzeń i uszkodzeń części.
Podczas montażu i regulacji należy używać odpowiednich narzędzi oraz zachować szczególną ostrożność, aby nie dopuścić do nieszczelności układu paliwowego.
Po instalacji należy sprawdzić, czy nie występują wycieki paliwa, niewłaściwa praca silnika lub zapach benzyny – w razie wykrycia problemu natychmiast przerwać eksploatację.
Gaźnik nie jest zabawką – przechowywać poza zasięgiem dzieci.
Produkt nie powinien być modyfikowany ani użytkowany w sposób niezgodny z instrukcją producenta.
Użycie nieoryginalnych lub nieodpowiednio zamontowanych podzespołów może prowadzić do uszkodzenia silnika, pogorszenia jego pracy lub zagrożenia pożarowego.