• Kategorie
  • Tester diagnostyczny OBDII skaner błędów

Symbol: G02945
99.00
szt.
Koszt wysyłki od: 9
Odbiór osobisty 0
ORLEN Paczka 9
Paczkomaty InPost 14
Kurier przedpłata 14
DPD dostawa do punktu 14
Przesyłka kurierska pobraniowa 20
Kurier pobranie- 20
Kurier przedpłata- 20
Rodzaje wysyłek: kliknij w pytajnik

Tel.: 516465167, 787321414

INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY - SKANER BŁĘDÓW OBD2

Urządzenie służy do diagnozy silników wszystkich pojazdów spełniających normę OBDII, z napięciem 12V i standardowym 16-pinowym złączem.

Parametry:

  • Napięcie zasilania: 8V - 25V
  • Prąd roboczy: 52mA
  • Temperatura robocza: od -20°C do 70°C
  • Temperatura składowania: od -30°C do 80°C
  • Wyświetlacz: LCD o rozdzielczości 128x64px, jednokolorowy z podświetleniem
  • Nie potrzebuje do działania żadnych baterii i akumulatorów- zasilany z gniazda OBDII w samochodzie
  • Mocny niełamliwy przewód 63cm
  • Gotowy do pracy od razu po podłączeniu
  • Wymiary [dł. x szer. x wys.]: 115x70x20mm

Lista funkcji:

  1. Diagnostyka dwusystemowa: silnik i skrzynia biegów
  2. Szybkie wskazywanie usterek silnika za pomocą diod LED: zielona, żółta, czerwona
  3. Odczyt lub kasowanie kodu błędu silnika i wyświetlanie opisu błędu
  4. Odczyt numeru identyfikacji pojazdu VIN
  5. Odczyt numeru identyfikacji kalibracji ID
  6. Odczyt numeru weryfikacji kalibracji CVN
  7. Obsługa wielu języków
  8. Odczyt i kasowanie błędów OBD-II: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1
  9. Kasowanie lampki CHECK ENGINE
  10. Podgląd zamrożonych ramek
  11. Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym - LIVE DATA
  12. Sprawdzanie znaczenia kodów błędów
  13. Wyświetlanie informacji ze strumienia danych z czujników, obsługuje 249 typów parametrów.
  14. Wyświetlenie danych obrazu zamrożonego i informacji o stanie I/M (stan systemów związanych z emisją spalin)

Urządzenie współpracuje z protokołami:

  • SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
  • SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
  • ISO9141-2 (5 bit, 10.4 kbaud)
  • ISO14230-4 KWP (5 bit init,10.4 kbaud)
  • ISO14230-4 KWP (fast init,10.4 kbaud)
  • ISO15765-4 CAN (11 bit, 500 kbaud)
  • ISO15765-4 CAN (29-bit, 500 kbaud)
  • ISO15765-4 CAN (11-bit, 250 kbaud)
  • ISO15765-4 CAN (29-bit, 250 kbaud)

Czego urządzenie nie może zrobić:

  • Nie obsługuje: Renault Clio 2, Renault Megane 1, Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Opel Corsa C, Dacia Logan, Volkswagen Golf V i IV, Skoda 1.2 MPI oraz 1.4 MPI simens
  • Nie wypala DPF,
  • Nie resetuje błędu AIRBAG i pasów bezpieczeństwa
  • Nie usuwa błędów ABS, ESP
  • Nie umożliwia kodowania wtrysków
  • Nie obsługuje ciężarówek ani rosyjskich samochodów